منتديات مزيكا تو ويك
نورتنا وشرفتا يا عسل انشاء الله تقضي وقت ممتع معانا
ننتظر مشاركاتك بيننا
منتديات مزيكا تو ويك
نورتنا وشرفتا يا عسل انشاء الله تقضي وقت ممتع معانا
ننتظر مشاركاتك بيننا
منتديات مزيكا تو ويك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي عام (تعليمي افلام كليبات رياضه اسلاميات احداث سياسيه سياسه )

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وانتم بخير تهنئه خاصه لاعضاء ومشرفين المنتدي بمناسبه العيد وكل سنه وانتو طيبين (مدير المنتدي عبدالرحمن فاروق

هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Empty
مُساهمةموضوع: هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه   هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Emptyالأحد سبتمبر 19, 2010 1:31 pm

هديررررررررررررررر
1_ فين موضيعك فى المنتدى الكتب الكامله و الشعر و الشعراْ
2_ امال انا عملتك مشرفه ليه فين شغلك
3_ تحزير لو معملتيش مواضيع كويسه و متكلمتيش بأدب خصوصا انا المشر العام و مش رادى اديكى انظار
4_انظار+انظار= طرد نهائى
5_ بعد الكلام دا لو متنفزش الى هوا عبراره عن كتابه مواضيع جديده
طرد من الاشراف
6_ انا مش حسين انا ابراهيم اخوه وعندى 16 سنه واكبر منك وى العضوه lolo2010 دى عندها 18 سنه
لازم احترام فى المنتدى
السلام ختام
مشرف عام الاقسام: حسين

E&H
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه   هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 4:07 am

انا شايفة ياابر اهيم انهديرشغلهافى المنتدى جميل وربنا يوفقها فىالاشراف وان شاء الله تكون قدها سلامى ليك ولحسين ولهدير
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه   هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 8:05 am

مشكوره يا لولو بس الكلام الحصل منها مينفعش خصوصا وانا كنت مطرود ما المنتدى وكلما ايضا عنما توله ملكه المنتدى بتؤول الى مش عجبو يخبط دماغوا فى الحيط وات ملكه المنتدى دى رتبه لا غير ونا ممكن اشلها منها و خليا ملاز اول الانها عندها 30 مشاركه فقط ونا حزرت
السلام ختام وتحياتى ليكى يا لولو
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه   هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 8:28 am

علي فكرة مش انت الي تقول اعمل مواضيع ولا معملش مواضيع حاجة متخوصكشي وانا قولت قبل كدة عاوز تنزلني نزلني انا مبتهددش وبمزاجي علي فكرة وانا هنا اقول الي انا عاوزة اقولوا مش انت بردو الي تقول اقول اية ومقولشي اية وممكن بقي تفكك مني وتخليك في حالك وعلي كلمة الي مش عجبوا يخبط دماغة في الحيط دي انا ممكن اقول اكتر من كدة وبردو محدش لية دعوة غير صاحب المنتدي دا هو الي يتحكم مش واحد زيك انت يقولي انا الكلام دا وانا سكتالك من الصبح عمال تشتم وانا بردو ساكتة وبمزاجي انا ممكن ارد عليك بس انا عاملة احترام لعبدالرحمن وسيباك تتكلم زي ما انت عاوز وبردوا مش هرود عليك سلام
عبدالرحمن فاروق احمد
رئيس جمهوريه المنتدي
رئيس جمهوريه المنتدي
عبدالرحمن فاروق احمد

مُساهمةموضوع: رد: هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه   هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Emptyالجمعة سبتمبر 24, 2010 12:25 pm

حسين اخر تحذير هقوله وعشان منخسرش بعض العد خالص عن هدير وشيلها من دماغك انت مدير علي اي حد الا هي او ولو غلط فيها تاني كانك غلط فيا بظبط وهتصرف تصرف مش هيعجبك واسمعا متكتبوش كده في موضوع مره تانيه هي مش اسم شركه ماشي لنل والله بتكلم بهدوا عشنها وكنت هقفل المنتدي بس هي مرديتش اعتبر هدير ديه صاحبه الموقع وانا وانت مشرقيين عندها اوك مش عايز مشاكل تاني انا ثانويه عامه ومش فايق للعب العيال ده يلا سلام هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر  دخول بسرعه Icon_exclaim
https://mazika2man.yoo7.com

هديييررررررررررررررررررررررررررررررررر دخول بسرعه
صفحة 1 من اصل 1